Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De Stichting Geschillencommissies voor Consumenten heeft van 2017 tot 2023 een toegankelijke en kwalitatief goede geschilafhandeling gerealiseerd. Consumenten ervaren echter meer complexiteit in het proces en beschouwen de commissie soms als partijdig. Er zijn aandachtspunten, zoals de toegang voor kwetsbare groepen en de toegenomen doorlooptijd van procedures.
De evaluatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumenten (SGC) over de periode 2017 tot 2023 toont aan dat de SGC een toegankelijke, kwalitatief goede en doelmatige klacht- en geschilafdoening heeft bereikt. Consumenten en werkgevers zijn over het algemeen tevreden, maar er zijn zorgen ov...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2024-2025
Evaluatierapport SEO SGC 2017 2023 mei 2025
Tweede Kamer
2
-1
None
8c4e970e-d6c1-449f-b7d0-9db6122a05e7
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.