Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Bijlage11 juli 2025
Dutch Flag

Evaluatie Geschillencommissies Consumenten 2017-2023

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De Stichting Geschillencommissies voor Consumenten heeft van 2017 tot 2023 een toegankelijke en kwalitatief goede geschilafhandeling gerealiseerd. Consumenten ervaren echter meer complexiteit in het proces en beschouwen de commissie soms als partijdig. Er zijn aandachtspunten, zoals de toegang voor kwetsbare groepen en de toegenomen doorlooptijd van procedures.

Uitgebreide AI Samenvatting

De evaluatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumenten (SGC) over de periode 2017 tot 2023 toont aan dat de SGC een toegankelijke, kwalitatief goede en doelmatige klacht- en geschilafdoening heeft bereikt. Consumenten en werkgevers zijn over het algemeen tevreden, maar er zijn zorgen ov...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Evaluatierapport SEO SGC 2017 2023 mei 2025

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

8c4e970e-d6c1-449f-b7d0-9db6122a05e7

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.