Het rapport evalueert het Nationaal Programma Onderwijs in Nederland. Het biedt internationale vergelijkingen van herstelstrategieën na COVID-19 schoolsluitingen. Leervertragingen en mentale gezondheid van leerlingen worden geanalyseerd.
Het rapport, opgesteld voor het Nederlandse ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, biedt een uitgebreide evaluatie van het Nationaal Programma Onderwijs (NP Onderwijs) dat in 2021 is gelanceerd om de leerachterstanden en verslechteringen in het welzijn van leerlingen door de COVID-19-pande...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2025-2026
Addressing Learning deficits and Student Well-being: International Insights for the Evaluation of the Dutch National Education Programme
Tweede Kamer
2
-1
None
cb101367-fe78-4ce7-a11b-411e4339d9c5
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.