Bijlage8 december 2025

Addressing Learning deficits and Student Well-being: International Insights for the Evaluation of the Dutch National Education Programme

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Het rapport evalueert het Nationaal Programma Onderwijs in Nederland. Het biedt internationale vergelijkingen van herstelstrategieën na COVID-19 schoolsluitingen. Leervertragingen en mentale gezondheid van leerlingen worden geanalyseerd.

Uitgebreide AI Samenvatting

Het rapport, opgesteld voor het Nederlandse ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, biedt een uitgebreide evaluatie van het Nationaal Programma Onderwijs (NP Onderwijs) dat in 2021 is gelanceerd om de leerachterstanden en verslechteringen in het welzijn van leerlingen door de COVID-19-pande...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

100%
Vergaderjaar

2025-2026

Onderwerp

Addressing Learning deficits and Student Well-being: International Insights for the Evaluation of the Dutch National Education Programme

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

cb101367-fe78-4ce7-a11b-411e4339d9c5

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

8 november 2025 - 8 januari 2026

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.