Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken heeft van 2017 tot 2023 een toegankelijke en kwalitatieve geschilafdoening gerealiseerd. Consumenten ervaren het proces als minder eenvoudig, vooral bij afgewezen klachten. Er zijn extra aandachtspunten, zoals de kostenstructuur en de onafhankelijkheid van de commissies.
De evaluatie van de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) over de periode van 2017 tot 2023 toont aan dat er een toegankelijke, kwalitatief goede en doelmatige klacht- en geschilafdoening is gerealiseerd. Hoewel de toegankelijkheid en kosten voor consumenten als positief worden ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2024-2025
Evaluatie SGC 2017-2023 samenvatting
Tweede Kamer
2
-1
None
6226aec2-e844-4804-970a-8f68acbb01a0
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.