Dit rapport evalueert de prestaties van het CAK tussen 2019 en 2023, met focus op doeltreffendheid, doelmatigheid en governance. Het CAK heeft stappen gezet richting klantgerichtheid, maar heeft verbeterpunten zoals telefonische bereikbaarheid en verzuimpercentage. De samenwerking met ketenpartners is verbeterd, maar er is nog ruimte voor groei.
Het eindrapport van de evaluatie van het CAK over de periode 2019-2023, uitgevoerd door Andersson Elffers Felix (AEF), onderzoekt de doeltreffendheid en doelmatigheid van het CAK. De organisatie is in de evaluatieperiode meer klantgericht geworden, zichtbaar in de herijkte kernwaarden en dienstverle...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Account AanmakenOriginele titel: None
2025D07713
2024-2025
Zbo evaluatie CAK 2019 – 2023 Goed op weg
Tweede Kamer
2
-1
Geen vergelijkbare documenten gevonden