Antwoord schriftelijke vragen11 maart 2025

Antwoord op het lid Pool over het nieuws dat veteranen te vaak en te lang moeten wachten op een beslissing over schadevergoeding

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Er zijn zorgen over de lange wachttijden voor veteranen die een schadevergoeding aanvragen. De Minister van Defensie erkent dat 60% van de zaken niet binnen de gestelde twee jaar wordt afgehandeld. Er worden maatregelen genomen om de situatie te verbeteren.

Uitgebreide AI Samenvatting

De Minister van Defensie heeft schriftelijke vragen beantwoord van het lid Pool (PVV) over de lange wachttijden voor veteranen bij aanvragen voor schadevergoeding. Uit onderzoek blijkt dat in 60% van de gevallen de termijn van twee jaar niet wordt gehaald, wat als belastend wordt ervaren door de vet...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Antwoord op het lid Pool over het nieuws dat veteranen te vaak en te lang moeten wachten op een beslissing over schadevergoeding

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

64309a0e-2bd7-4f4e-8e05-c02261e516f6

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

11 februari 2025 - 11 april 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.