meeting_document1 november 2024
gemeente vlissingen Flag

Cliëntervaringsonderzoek Wmo 2024 Vlissingen

Gemeente Vlissingen

Korte Samenvatting

De gemeente Vlissingen voert jaarlijks een cliëntervaringsonderzoek uit onder inwoners met Wmo-voorzieningen. In 2024 nam 48,4% van de aangeschreven cliënten deel, dat is hoger dan het gemiddeld landelijke responspercentage. De resultaten tonen over het algemeen tevredenheid over de ondersteuning, maar er zijn ook kritische opmerkingen over de beschikbare hulp en wachttijden.

Uitgebreide Samenvatting

In 2024 heeft de gemeente Vlissingen een cliëntervaringsonderzoek uitgevoerd onder inwoners die gebruikmaken van Wmo-voorzieningen. Van de 1.740 aangeschreven cliënten vulden 843 een vragenlijst in, wat leidt tot een responspercentage van 48,4%, hoger dan het gemiddelde van 39% in de referentiegroep...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

RIB Resultaten cliëntervaringsonderzoek Wmo 2024 bijlage 2 onderzoek met open antwoorden

Originele document ID:

5601379

Bron Systeem:

Api.notubiz.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Vlissingen

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan