Ontdek nu BeleidsRadar voor maar 1 euro

Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.

Probeer voor €1

Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.

Schriftelijke vragen14 maart 2025
Dutch Flag

Verstoringen bij pro-Israëlische lezingen

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

Leden van de Tweede Kamer stellen vragen over verstoringen van pro-Israëlische lezingen op universiteiten. Ze vragen naar de verantwoordelijkheden van de instellingen en mogelijke maatregelen tegen intimiderend gedrag. Ook de rol van docenten in deze situaties komt aan bod.

Uitgebreide AI Samenvatting

Leden van de Tweede Kamer, Stoffer (SGP) en Martens America (VVD), hebben vragen ingediend aan de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap naar aanleiding van verstoringen tijdens pro-Israëlische lezingen op de Radboud Universiteit en in Maastricht. De vragen richten zich op de toelaatbaarheid ...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Het bericht ‘Lezing pro-Israëlische activiste op Radboud Universiteit ruw verstoord, aangifte tegen gemaskerde docent: ’Hij leidde de bende’’

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

51399013-524b-4d75-b4d3-47d4c7638b5a

Bron Systeem:

Tweede Kamer

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.