De FNLI benadrukt het probleem van overgewicht en pleit voor een brede aanpak met maatregelen en interventies. Dit omvat het vergroten van kennis over voeding en het bevorderen van een verantwoord voedingspatroon. Er zijn plannen om het gebruik van licensed media characters op verpakkingen voor bepaalde leeftijdsgroepen te beperken, met toetsing aan EU-marktprincipes.
De FNLI maakt zich zorgen over het probleem van overgewicht, dat de levensmiddelenindustrie sterk raakt. Het wordt gezien als een complex probleem dat alleen opgelost kan worden met een brede inzet van maatregelen en interventies, zoals het verhogen van kennis over voeding, het bevorderen van een ge...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
FNLI zet stappen om reclame gericht op kinderen verder te beperken - FNLI
//fnli.nl/actueel/fnli-zet-stappen-om-reclame-gericht-op-kinderen-verder-te-beperken
Fnli.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.