Een indiende klacht over de DCMR door een individu wegens slechte communicatie en het niet nakomen van toezeggingen. De klacht betreft een WOO-verzoek en de beantwoording van technische vragen. De indiener vraagt om verbeteringen in de afhandeling en communicatie.
De klacht richt zich tegen de DCMR Milieudienst Rijnmond en betreft het niet nakomen van toezeggingen, overschrijding van wettelijke termijnen en gebrekkige communicatie. De indiener heeft op verschillende momenten, tussen september en oktober 2025, meerdere correspondenties verzonden met technische...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
Formele klacht Rapport bromtroon Lansingerland_Geanonimiseerd
7365941
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.