Reizigers kunnen kosten terugkrijgen bij gestrande treinen. Voorrang geldt alleen voor NS-treinen en bij vertraging van 30 minuten. NS is niet aansprakelijk voor problemen door vertraging.
Wanneer een trein strandt, kunnen reizigers de kosten van de rit tot dat moment terugkrijgen. Echter, als een deel van de reis bij een andere vervoerder ligt of als de vertraging is ontstaan doordat een andere trein te laat arriveerde, geldt de geld-terug-regeling voor NS niet. Reizigers kunnen wel ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Geld terugvragen | Service & Contact | NS
//www.ns.nl/service-en-contact/trein-gestrand/geld-terug-bij-gestrande-trein
Ns.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.