SKIP lanceert meerdere campagnes gericht op jongeren en ouders om het gesprek over drugsgebruik aan te gaan. Er is een nieuwe factsheet ontwikkeld voor professionals en een aanjager is gestart voor de aanpak van drugs bij evenementen. De studentencampagne 'NIKS is te gek!' werd recentelijk gelanceerd tijdens introductieweken.
De herfst is aangebroken en SKIP heeft haar nieuwe campagne 'NIKS! is te gek' gelanceerd in samenwerking met de gemeenten Eindhoven, Den Bosch en Tilburg. Dit gebeurt ter gelegenheid van de introductieweken en is gericht op jongeren. Daarnaast is er een factsheet ontwikkeld voor professionals, bedoe...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
Nieuwsbrief-SKIP-oktober-2025
6488997
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.