Raadsstuk2 juli 2025
gemeente amsterdam Flag

Implementatie informatiesysteem BASIS gemeenteraad Amsterdam

Gemeente Amsterdam

Korte AI Samenvatting

De gemeente Amsterdam introduceert het informatiesysteem BASIS voor werk, participatie en inkomen, maar ondervindt vertragingen en complicaties. Herstelmaatregelen worden genomen, waaronder crisismanagement en opschaling van het betalingsproces. Het college werkt aan verbeteringen om een goed functionerend systeem te waarborgen.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 16 september 2024 is Amsterdam overgestapt op het informatiesysteem BASIS voor de dienstverlening rond werk, participatie en inkomen. Helaas is gebleken dat het systeem niet goed functioneert, met name bij de gegevensuitwisseling met externe aanbieders, wat leidt tot vertragingen in aanmeldingen ...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Raadsbrief implementatie BASIS.pdf

Originele document ID:

6354096

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Amsterdam

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan