Raadsstuk4 juni 2025

Implementatie informatiesysteem BASIS in Amsterdam

Gemeente Amsterdam

Korte AI Samenvatting

De gemeente Amsterdam heeft de invoering van het nieuwe informatiesysteem BASIS overgedragen, maar ondervindt momenteel problemen zoals traagheid en onvolkomenheden bij externe aanbieders. Er zijn verschillende herstelacties ondernomen, waaronder crisismanagement en het versnellen van betalingsprocessen. Het college streeft naar een efficiënte werking van BASIS voor de dienstverlening aan Amsterdammers.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 16 september 2024 is de gemeente Amsterdam overgestapt op het nieuwe informatiesysteem BASIS, ter vervanging van het verouderde systeem RAAK. Het systeem is ontworpen om de samenwerking tussen gemeente, externe aanbieders, en Amsterdammers te verbeteren, maar heeft te maken met problemen zoals tr...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

100%

Document Informatie

Originele titel:

Raadsbrief implementatie BASIS.pdf

Originele document ID:

6250926

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Amsterdam

4 mei 2025 - 4 juli 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.