De Gemeente Zevenaar stelt een eigen inkoopbeleid en inkoopvoorwaarden vast na beëindiging van de samenwerking met RID op 1 juli 2024. Dit nieuwe beleid omvat onder andere wijzigingen in drempelbedragen en aandacht voor duurzaamheid en inclusie. Het college informeert de gemeenteraad over deze ontwikkelingen.
In juni 2023 heeft het college van B&W van de Gemeente Zevenaar besloten tot een herpositionering van de inkoopfunctie, met als gevolg dat vanaf 1 juli 2024 de gemeente zelfstandig inkoop- en aanbestedingstrajecten uitvoert. Hierdoor ontstaat de noodzaak voor een eigen inkoopbeleid en algemene inkoo...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
RIB Inkoopbeleid
6276111
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.