Het jaarverslag van de gemeente Waterland toont het aantal ingediende klachten en hun afhandeling in 2024. Er zijn aanbevelingen gedaan voor verbeteringen in de dienstverlening, waaronder meer nadruk op telefonische communicatie. Dit jaar wordt er een nieuw zaaksysteem geïmplementeerd om de communicatie te stroomlijnen.
Het 'Jaarverslag 2024 Klachthandeling Gemeente Waterland' biedt inzicht in het aantal klachten dat is ingediend en hoe deze zijn afgehandeld. De documentatie benadrukt het belang van de Algemene wet bestuursrecht en de klachtenregeling voor 2024. Er wordt gewerkt aan de implementatie van een program...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
211-8 RID Jaarverslag klachtenbehandeling 2024
6288728
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.