Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
In 2024 ontving de Gemeente Hoorn 111.000 contacten van inwoners en ondernemers. De klanttevredenheid varieert per kanaal, met de hoogste scores voor de chatfunctie. Feedback wordt gebruikt om de dienstverlening continu te verbeteren.
In 2024 was Gemeente Hoorn druk bezig met het afhandelen van vragen, aanvragen en meldingen van inwoners en ondernemers, met 111.000 contacten in totaal. De meeste interacties vonden plaats via telefoontjes en baliebezoeken, waarbij de tevredenheid over de chatfunctie het hoogst was. Klanten waarder...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Raadsbrief informatie over de dienstverlening
6220175
Api.openraadsinformatie.nl
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.