meeting_document22 mei 2025
gemeente hoorn Flag

Jaarverslag Klanttevredenheid Gemeente Hoorn 2024

Gemeente Hoorn

Korte Samenvatting

In 2024 ontving de Gemeente Hoorn 111.000 contacten van inwoners en ondernemers. De klanttevredenheid varieert per kanaal, met de hoogste scores voor de chatfunctie. Feedback wordt gebruikt om de dienstverlening continu te verbeteren.

Uitgebreide Samenvatting

In 2024 was Gemeente Hoorn druk bezig met het afhandelen van vragen, aanvragen en meldingen van inwoners en ondernemers, met 111.000 contacten in totaal. De meeste interacties vonden plaats via telefoontjes en baliebezoeken, waarbij de tevredenheid over de chatfunctie het hoogst was. Klanten waarder...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Raadsbrief informatie over de dienstverlening

Originele document ID:

6220175

Bron Systeem:

Api1.ibabs.eu

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Hoorn

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan