Dit rapport onderzoekt de klachten- en bezwaarprocedures in de gemeente Best. De resultaten tonen aan dat hoewel het aantal klachten laag is, er verbeteringen nodig zijn in communicatie en inwonersparticipatie. Aanbevelingen zijn gedaan voor het verbeteren van het beleid en de uitvoering.
In het Kernrapport 'Gezien en gehoord bij Klachten en Bezwaren?!' wordt de behandeling van klachten en bezwaren in de gemeente Best grondig onderzocht. De gemeente krijgt jaarlijks nauwelijks klachten en bezwaren, wat leidt tot een bredere benadering van het onderzoek. De conclusie is dat hoewel er ...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
25023.03 - Kernrapport Gezien en gehoord bij Klachten en Bezwaren
6262340
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.