Een inwoner van Dordrecht diende een klacht in over het gedrag van handhavers en de afhandeling van een boete. De klachten zijn niet adequaat beantwoord, en de inwoner vraagt om meer begrip en openheid. Er wordt verwezen naar een breder maatschappelijk probleem rond de handhaving in Dordrecht.
Inwoner van Dordrecht heeft herhaaldelijk contact opgenomen met de gemeenteraad vanwege een onbevredigend antwoord op een klacht over handhavers. De klacht gaat niet alleen om de boete voor fietsen op het Damplein, maar ook over het gedrag van de handhavers, dat als bot en ongevoelig wordt ervaren. ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Inwonersbrief over klacht gedrag van de handhavers (geanonimiseerd).pdf
7469735
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.