Klachten over de dienstverlening van NS kunnen ingediend worden via verschillende kanalen. Als klachten niet naar tevredenheid zijn afgehandeld, zijn er meerdere opties voor geschilbeslechting. Het Klachtenloket Openbaar Vervoer biedt ondersteuning, maar doet geen bindende uitspraken.
Wanneer er een klacht is over de dienstverlening van NS, kunnen reizigers hun klacht indienen bij de klantenservice. Dit kan via Facebook en chat, beide bereikbaar van maandag tot en met zondag tussen 07.00 en 23.00 uur, of telefonisch. Indien de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld na het d...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Klacht over NS-dienstverlening | Service & Contact | NS
//www.ns.nl/service-en-contact/klachtenafhandeling
Ns.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.