In 2024 ontving de Gemeente Amsterdam 17.923 klachten, waarvan de meeste betrekking hebben op onjuiste uitvoering en lange tijdsduur. Slechts 26,4% van de klagers gaf aan (zeer) tevreden te zijn. Het merendeel van de klachten werd per webformulier ingediend.
In 2024 registreerde de Gemeente Amsterdam 17.923 klachten, verdeeld over verschillende clusters: de meeste klachten (40,7%) kwamen uit het cluster 'Ruimte en Economie', gevolgd door 'Stadsdelen, Beheer en Dienstverlening' met 39,7%. De grootste klachtencategorie was 'onjuiste uitvoering/onjuist pro...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bijlage Jaaroverzicht stedelijke klachtenteam 2024
6358141
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.