Reinier de Graaf staat open voor klachten van patiënten. De klachtenfunctionaris helpt bij het indienen en oplossen van klachten. Ontevreden patiënten kunnen ook contact opnemen met de Geschillencommissie Ziekenhuizen.
In ziekenhuis Reinier de Graaf kunnen patiënten klachten indienen als zij ontevreden zijn over de zorgverlening. Klachten kunnen zowel door patiënten zelf als door vertegenwoordigers namens patiënten worden ingediend, maar anonieme klachten worden niet geaccepteerd. Patiënten worden aangemoedigd om ...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Klachten - Reinier de Graaf - Je ziekenhuis voor het leven
//reinierdegraaf.nl/klachten
Reinierdegraaf.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.