De rapportage over klachten in 2024 biedt inzicht in de omvang en aard van binnengekomen klachten bij de gemeente Stadskanaal. Het toont een stijging in klachten met een focus op informele afhandeling. De gemeente streeft ernaar de dienstverlening voortdurend te verbeteren op basis van inwonersfeedback.
De Klachtenrapportage 2024 van de gemeente Stadskanaal presenteert een overzicht van klachten die zijn ingediend over de dienstverlening van de gemeente. Het doel van deze rapportage is om inzicht te geven in het aantal ingediende klachten en de wijze van afhandeling. In 2024 is er een significante ...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
De Raad en De stem van de klant
6357505
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.