Raadsstuk3 juli 2025
gemeente stadskanaal Flag

Klachtenrapportage 2024 Gemeente Stadskanaal

Gemeente Stadskanaal

Korte AI Samenvatting

De rapportage over klachten in 2024 biedt inzicht in de omvang en aard van binnengekomen klachten bij de gemeente Stadskanaal. Het toont een stijging in klachten met een focus op informele afhandeling. De gemeente streeft ernaar de dienstverlening voortdurend te verbeteren op basis van inwonersfeedback.

Uitgebreide AI Samenvatting

De Klachtenrapportage 2024 van de gemeente Stadskanaal presenteert een overzicht van klachten die zijn ingediend over de dienstverlening van de gemeente. Het doel van deze rapportage is om inzicht te geven in het aantal ingediende klachten en de wijze van afhandeling. In 2024 is er een significante ...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

De Raad en De stem van de klant

Originele document ID:

6357505

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Stadskanaal

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan