In de klachtenrapportage over 2024 van de Gemeente Utrecht is een daling in klanttevredenheid vastgesteld. Het gemiddelde cijfer daalde van 5,7 in 2023 naar 5,3 in 2024. De gemeente is van plan de dienstverlening te verbeteren door technologie in te zetten en beter naar inwoners te luisteren.
De Gemeente Utrecht heeft de klachtenrapportage over 2024 gepresenteerd aan de gemeenteraad. Deze rapportage toont een significante daling van de klanttevredenheid met een gemiddelde score van 5,3, vergeleken met 5,7 in 2023. Belangrijke oorzaken hiervoor zijn onder andere het niet nakomen van afspr...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Raadsbrief klachten jaarrapportage 2024
6271185
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.