Deze regeling beschrijft de procedure voor het indienen en behandelen van klachten binnen 1Stroom. Klachten kunnen zowel mondeling als schriftelijk worden ingediend en worden geregistreerd. De regeling omvat ook de rol van de klachtbehandelaar en de mogelijkheid om naar de Nationale Ombudsman te stappen.
De Klachtenregeling 1Stroom 2018 bevat regels voor het indienen, behandelen en registreren van klachten binnen de organisatie 1Stroom. Klachten kunnen worden ingediend door natuurlijke of rechtspersonen en betreffen gedragingen van bestuursorganen, medewerkers of leden van het dagelijks bestuur. De ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
20250929-rv-klachtenregeling-2025-bijlage-5-klachtenregeling-1stroom
6472917
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.