Aanbesteding27 mei 2025
gemeente alkmaar Flag

Klantportaal en Document Management Oplossing

Gemeente Alkmaar
Aanbesteding

Korte Samenvatting

De Gemeente Alkmaar is bezig met een marktverkenning voor een nieuwe klantportaal- en documentmanagementoplossing. De aanbesteding vereist elektronische indiening voor geïnteresseerden en de termijnen zijn gesteld. Inlichtingen zijn beschikbaar via de gemeente en TenderNed.

Uitgebreide Samenvatting

Op 27 mei 2025 heeft de Gemeente Alkmaar een aankondiging gedaan voor een marktverkenning met als doel het ontwikkelen van een nieuwe oplossing voor het klantportaal MijnAlkmaar, evenals de vernieuwing van de documentmanagement- en workflowoplossing. De aanbesteding valt onder de categorie leveringe...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Klantportaal & Document Management Oplossing

Originele document ID:

380541

Bron Systeem:

Tenderned.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Alkmaar

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan