Het klanttevredenheidsonderzoek toont een score van 7,5 voor Avan's routevervoer, net onder de norm. Hoewel reizigers tevreden zijn over punctualiteit en chauffeurs, blijven klachtenafhandeling en communicatie aandachtspunten. De vervoersorganisatie werkt aan verbeteringen op deze gebieden.
Het recent uitgevoerde klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd door Moventem in opdracht van de Vervoersorganisatie toont aan dat de algemene tevredenheid over het routevervoer van Avan op een 7,5 ligt, iets onder de norm van 7,6. Bijna 3.000 reizigers maken dagelijks gebruik van het vervoer en zijn ...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Persbericht KTO Klanttevredenheid routevervoer Avan blijft stabiel
6357894
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.