In 2024 is de klanttevredenheid bij de Gemeente Amsterdam verbeterd. De Customer Effort Score (CES) geeft aan dat een groot percentage van de Amsterdammers het gemakkelijk vindt om vragen te stellen of problemen op te lossen. Ondanks de positieve stijging van verschillende contactmethoden blijven er ook uitdagingen in de dienstverlening.
De Gemeente Amsterdam heeft in 2024 een stijging in klanttevredenheid geconstateerd met een CES van 88% voor online formulieren en 83% voor de balie, terwijl de tevredenheid voor de Amsterdam App en webcare respectievelijk 7,3 en 7,6 bedraagt. Er zijn in totaal 765.295 cases geregistreerd met 42% ge...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Bijlage Jaarplaat dienstverlening 2024
6358145
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.