meeting_document17 februari 2025
gemeente haarlemmermeer Flag

Klanttevredenheid Gemeente Haarlemmermeer 2023

Gemeente Haarlemmermeer

Korte Samenvatting

Inwonersonderzoek in Haarlemmermeer toont klanttevredenheid van 6.9 in 2023. Verbeterpunten zijn onder andere onkruidbeheer en communicatie. Overige thema's zoals afvalinzameling en publiciteitsinformatie behalen ook scores.

Uitgebreide Samenvatting

In het vierde kwartaal van 2023 heeft de gemeente Haarlemmermeer een inwonersonderzoek laten uitvoeren door Integron, met deelname van 960 inwoners. De hoofdthema's van het onderzoek waren het imago en de bekendheid van Meerlanden, de tevredenheid met afvalinzameling, de openbare ruimte en de publie...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Bijlage bij bestuurlijke reactie - Bewonerstevredenheid onderzoek 2023

Originele document ID:

5904306

Bron Systeem:

Api1.ibabs.eu

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Haarlemmermeer

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan