Klanttevredenheid over het routevervoer van Avan is met een score van 7,5 stabiel maar onder de norm van 7,6. Positieve feedback omvat punctualiteit en klantvriendelijkheid van chauffeurs, maar klachtenafhandeling en communicatie zijn verbeterpunten. De vervoersorganisatie werkt samen met gemeenten in de regio Arnhem-Nijmegen om de kwaliteit van het vervoer te verbeteren.
In een recent klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd door Moventem, is de algemene tevredenheid van het routevervoer van Avan vastgesteld op een 7,5, iets onder de norm van 7,6. Bijna 3.000 reizigers maken dagelijks gebruik van de diensten, waarbij puntelijkheid, reistijd, veiligheid en de klantvrie...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
B11-20250929-35-vka-avan-jaarrapportage-periodiek-kto-routevervoer2025-bijlage-1-persbericht
6472886
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.