In 2024 zijn 1.760 Wmo-reizigers ondervraagd over hun tevredenheid met het Vraagafhankelijke Vervoer van Avan. De algemene tevredenheid was hoog met een cijfer van 8,0, ondanks een lagere score voor klachtenafhandeling. Avan streeft naar een rapportcijfer van minimaal 7,6.
Het continu klanttevredenheidsonderzoek over het Vraagafhankelijke Vervoer van Avan heeft plaatsgevonden van januari tot en met december 2024, met deelname van 1.760 Wmo-reizigers. De algemene tevredenheid over de reservering en uitvoering van de taxirit is met 93% (zeer) tevredenheid hoog, en het g...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
20250602-17-KTO-Jaarrapportage-Avan2024-bijlage2-factsheet
6238748
Api1.ibabs.eu
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.