In dit rapport wordt de klanttevredenheid van de Regiotaxi Noord-Kennemerland onderzocht. 566 respondenten hebben feedback gegeven over verschillende aspecten van de vervoersdienst. De resultaten tonen aan dat de meeste gebruikers tevreden zijn, maar er zijn ook verbeterpunten.
Het klanttevredenheidonderzoek voor Regiotaxi Noord-Kennemerland, uitgevoerd in september en oktober 2024, richtte zich op de ervaringen van 566 respondenten. De uitkomsten geven een positief beeld van de verantwoordelijkheden van de chauffeurs, de punctualiteit van het vervoer en de bereikbaarheid ...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Bijlage 14 KTO Rapportage regiotaxi Noord-Kennemerland 2024
6229518
Api1.ibabs.eu
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.