Dit rapport presenteert de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd door Moventem voor Avan. In totaal hebben 374 gebruikers het onderzoek ingevuld, waarbij de tevredenheid varieert per vervoerstype. Belangrijke aandachtspunten zijn punctualiteit, communicatie en klachtenafhandeling.
In opdracht van Avan heeft Moventem een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder gebruikers van het routevervoer. Het onderzoek betreft drie soorten vervoer: dagbestedingsvervoer, leerlingenvervoer en jeugdwetvervoer, met in totaal 374 respondenten. De tevredenheid blijkt relatief hoog, met een ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
B11-20250929-35-vla-avan-jaarrapportage-periodiek-kto-routevervoer2025
6472885
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.