In april en mei 2025 is een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder gebruikers van het routevervoer van Avan. De resultaten tonen een gemiddelde beoordeling van 7.5 voor de dienstverlening en 8.1 voor de chauffeurs. Tevredenheid over het vervoer is hoog, hoewel er verbeterpunten zijn zoals communicatie en ophaaltijden.
In april en mei 2025 heeft Avan een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder 2.863 gebruikers van hun routevervoer, waarbij 374 respondenten de vragenlijst volledig invulden. De tevredenheid over het vervoer wordt gemiddeld beoordeeld met een 7.5, terwijl de voertuigen een score van 7.8 krijgen....
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Factsheet Klanttevredenheidsonderzoek routevervoer 2025
6344565
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.