Moventem heeft een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd voor Avan, gericht op routevervoer. Uit 374 respondenten blijkt dat de tevredenheid over het vervoer en de chauffeurs gemiddeld goed is, hoewel er verbeterpunten zijn op gebied van communicatie en klachtenafhandeling. De gemiddelde beoordeling van de dienstverlening ligt op een 7.5.
In 2025 heeft Moventem in opdracht van Avan een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder gebruikers van het routevervoer, bestaande uit dagbestedings-, leerlingen- en jeugdwetvervoer. Van de 374 respondenten bleek dat de meerderheid (bijna 78% van de leerlingenvervoer gebruikers) minimaal vijf d...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Jaarrapportage periodiek KTO Routevervoer 2025
6352299
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.