Een burger uit Amsterdam uit onvrede over de lange wachttijden en gebrekkige opvolging van meldingen bij de gemeente. De gemeente biedt excuses aan voor de vertraging, maar vraagt de melder om zijn klacht opnieuw in te dienen. Er is onvrede over de effectiviteit van de gemeenteraad in het behandelen van meldingen.
In een e-mail aan de gemeenteraad uit een burger in Amsterdam kritiek op de afhandeling van meldingen. De burger ervaart dat meldingen vaak niet serieus worden genomen en dat er maandenlang geen actie wordt ondernomen. Een specifieke melding over parasols die het stadsbeeld verstoren, werd pas na vi...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Raadsadres inzake het serieus nemen van meldingen
7499885
Api.openraadsinformatie.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.