Bijlage10 februari 2025

Kwartaalrapportage “corona-inhaalslag examens” 4e kwartaal 2024. Monitoring plan van aanpak “corona taskforce examenafname”

Tweede Kamer

Korte AI Samenvatting

De kwartaalrapportage van januari 2025 beschrijft de voortgang van de inhaalslag voor examens na COVID-19. De stand van in te halen examens is gedaald, maar de slagingspercentages zijn nog niet op het gewenste niveau. Daarnaast is er een groei in het aantal rijlessen, terwijl wachtlijsten bij rijscholen toenemen.

Uitgebreide AI Samenvatting

In de kwartaalrapportage van januari 2025 wordt het monitoringsplan van de corona taskforce examenafname besproken. De doelstellingen zijn gericht op het inhalen van ruim 773.700 examens die door lockdowns zijn uitgesteld. Tot eind 2024 zijn bijna 151.000 extra praktijkexamens B afgenomen, wat de to...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

100%
Vergaderjaar

2024-2025

Onderwerp

Kwartaalrapportage “corona-inhaalslag examens” 4e kwartaal 2024. Monitoring plan van aanpak “corona taskforce examenafname”

Organisatie

Tweede Kamer

Kamer

2

Volgnummer

-1

Tweede Kamer document

Bekijk op tweedekamer.nl

Document Informatie

Originele titel:

None

Originele document ID:

998e1f2d-be7a-499b-b10e-747a60c55018

Bron Systeem:

Tweede Kamer

BeleidsradarGPT

Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Tweede Kamer

10 januari 2025 - 10 maart 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.