De Rijksoverheid lanceert de publiekscampagne 'Denk vooruit' om maatschappelijke weerbaarheid te versterken. Deze campagne, gecoördineerd door de NCTV, omvat huis-aan-huis publicaties en communicatiemiddelen voor gemeenten. Gemeenten worden aangemoedigd om lokale invulling te geven met behulp van een toolkit.
De Rijksoverheid start de publiekscampagne 'Denk vooruit' met als doel de maatschappelijke weerbaarheid te versterken. De campagne legt de nadruk op 72 uur zelf- en samenredzaamheid en omvat een huis-aan-huis boekje 'Bereid je voor op een noodsituatie', dat van 25 november tot 18 december naar alle ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
lbr_25_050_publiekscampagne_maatschappelijke_weerbaarheid_denk_vooruit
7361765
Api.openraadsinformatie.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.