Zoek met AI op een nieuwe manier naar belangrijk beleid, ontvang samenvattingen en notificaties. Meer op de hoogte van beleid, in minder tijd.
Probeer voor €1Direct toegang, geen verplichtingen, eerste 2 weken voor €1.
De ACM heeft de leidraad ter bescherming van online consumenten vernieuwd. Deze richtlijnen moeten helpen om de grens tussen verleiden en misleiden aan te geven. Ondernemers kunnen de leidraad gebruiken bij de ontwikkeling van websites, games en apps.
In 2024 is de leidraad 'Bescherming van de online consument' van de ACM omgezet in een PDF-document. Dit document biedt richtlijnen voor bedrijven over het juiste gebruik van technieken om consumenten online te beïnvloeden, met een duidelijke focus op waar verleiding overgaat in misleiding. Na consu...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Leidraad Bescherming online consument | ACM
//www.acm.nl/nl/publicaties/voorlichting-aan-bedrijven/acm-leidraad/leidraad-bescherming-online-consument/regels-over-het-gebruik-van-influencers
Acm.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.