De Gemeente Utrecht zoekt naar nieuwe locaties voor evenementen. Dit wordt gedaan via enquêtes, straatinterviews en groepsgesprekken. De input van Utrechters wordt hierbij meegenomen in de ontwikkeling van plannen.
In maart 2025 presenteert de Gemeente Utrecht een verslag over de zoektocht naar nieuwe locaties voor grote evenementen. Sinds oktober 2024 is gestart met een intensieve samenwerking met inwoners door middel van online enquêtes, straatinterviews en groepsgesprekken. Meer dan 1.600 inwoners hebben hu...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Samenwerkingsverslag zoektocht locatie evenementen fase 1
6221086
Api1.ibabs.eu
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.