meeting_document22 mei 2025
gemeente utrecht Flag

Locaties voor evenementen in Utrecht

Gemeente Utrecht

Korte Samenvatting

De Gemeente Utrecht zoekt naar nieuwe locaties voor evenementen. Dit wordt gedaan via enquêtes, straatinterviews en groepsgesprekken. De input van Utrechters wordt hierbij meegenomen in de ontwikkeling van plannen.

Uitgebreide Samenvatting

In maart 2025 presenteert de Gemeente Utrecht een verslag over de zoektocht naar nieuwe locaties voor grote evenementen. Sinds oktober 2024 is gestart met een intensieve samenwerking met inwoners door middel van online enquêtes, straatinterviews en groepsgesprekken. Meer dan 1.600 inwoners hebben hu...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Samenwerkingsverslag zoektocht locatie evenementen fase 1

Originele document ID:

6221086

Bron Systeem:

Api1.ibabs.eu

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Utrecht

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan