GBLT organiseert een marktconsultatie voor Contactcentrum as a Service. De consultatie is bedoeld om input te verzamelen voor een toekomstige Europese aanbesteding. Inkomende en uitgaande communicatie omvat circa 180.000 gesprekken per jaar.
GBLT, een publiekrechtelijke instelling, heeft een marktconsultatie aangekondigd voor de ontwikkeling van een Contactcentrum as a Service (CCaaS) oplossing. Deze aankondiging is gericht op het verkrijgen van marktkennis die helpt bij de Europese aanbesteding. De afdeling Klanten Contact Centrum (KCC...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!
Marktconsultatie CCaaS oplossing GBLT
399818
Tenderned.nl
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.