De motie vraagt aandacht voor de identiteit van onderwijsinstellingen. Deze identiteit is cruciaal voor de kwaliteit van het onderwijs. De regering wordt verzocht om dit op te nemen in het beleidskader macrodoelmatigheid.
In deze motie, ingediend door leden Stoffer en Ceder, wordt tijdens een plenair debat benadrukt dat de identiteit van onderwijsinstellingen een integraal onderdeel is van de kwaliteit van het onderwijs. De leden constateren dat de toetsing op macrodoelmatigheid niet altijd voldoet aan de verwachting...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
2024-2025
Motie van de leden Stoffer en Ceder
Tweede Kamer
2
1197
Hoger Onderwijs-, Onderzoek- en Wetenschapsbeleid
747a916c-2494-42c9-987f-89bf64937d2e
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.