De motie 'Inwoners zijn geen klanten' door M. van Lagen vraagt het college van Enschede om de bezuinigingen op het KCC te heroverwegen. Belangrijk is de impact van minder openingstijden op de dienstverlening aan inwoners. De gemeenteraad bespreekt deze kwestie naar aanleiding van de Zomernota 2025.
Op 8 juli 2025 heeft de gemeenteraad van Enschede de motie 'Inwoners zijn geen klanten' ingediend door M. (Mart) van Lagen besproken. Deze motie is gericht op de bezuiniging op de openingstijden van het Inwoners Contact Centrum (KCC) zoals vermeld in punt 35 van de Zomernota 2025. De indiener benadr...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
(nieuw) Motie 19 CDA Inwoners Contact Centrum
6365227
Api.openraadsinformatie.nl
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.