Raadsstuk6 november 2025
gemeente achtkarspelen Flag

Motie over kinderburgemeester en scholentour

Gemeente Achtkarspelen

Korte AI Samenvatting

De motie over de scholentour van de kinderburgemeester is aangenomen. Het college wordt verzocht plannen te beoordelen op haalbaarheid en deze zichtbaar in de begroting te verwerken. Kinderparticipatie is essentieel voor de ontwikkeling en welzijn van kinderen en draagt bij aan een duurzame samenleving.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 3 juli 2025 is de motie over de scholentour van de kinderburgemeester aangenomen door de gemeenteraad van Achtkarspelen, waarbij een meerderheid van partijen voorstemde. De motie vraagt het college om de resultaten van de scholentour op dorps- en schoolniveau te bekijken en te beoordelen wat haal...

Maak een gratis account aan

Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Document Informatie

Originele titel:

Par.4-M2 - Motie GL, PvdA, CU - Scholentour Kinderburgemeester

Originele document ID:

6359676

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Achtkarspelen

Ontdek vergelijkbare documenten

Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.

Probeer nu 2 weken voor €1

Ontdek BeleidsRadar Premium

Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.

Beleidsradar Premium
Enterprise optie beschikbaar voor bedrijven, gemeenten, provincies en overheidsorganisaties. Vraag een offerte aan