De motie van Van der Graaf en Jetten vraagt de regering om bij de toevoeging van sprinterdiensten aan regionale ov-concessies rekening te houden met de voordelen voor reizigers. De effecten op intercityverbindingen naar de Randstad moeten ook in kaart gebracht worden. Dit is belangrijk voor het waarborgen van verbindingskwaliteit.
Op 6 maart 2018 hebben Van der Graaf en Jetten een motie ingediend tijdens de beraadslaging in de Tweede Kamer. De motie richt zich op het regeerakkoord dat voorziet in de toevoeging van sprinterdiensten op het hoofdrailnet aan regionale ov-concessies. De indieners benadrukken het belang van hoogwaa...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
2017-2018
Motie van de leden Van der Graaf en Jetten over de toevoeging van sprinterdiensten
Tweede Kamer
2
758
Spoor: vervoer- en beheerplan
7bbb5ff0-792f-4e1a-9574-bdf1462b42d4
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Probeer BeleidsRadar vandaag nog voor slechts €1 voor de eerste twee weken.