De motie van Rooderkerk vraagt om meer academisch geschoolde leraren in het funderend onderwijs. Dit is gebaseerd op onderzoek dat aantoont dat gemengde teams met academische professionals betere onderwijsresultaten geven. De motie roept de regering op om passende maatregelen te treffen.
De gewijzigde motie van het lid Rooderkerk in de Tweede Kamer stelt voor om de kwaliteit van het funderend onderwijs te verbeteren door meer academisch geschoold personeel aan te stellen. Volgens wetenschappelijk onderzoek behalen teams met academisch geschoolde leerkrachten betere resultaten. Unive...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Account AanmakenOriginele titel: Werken in het onderwijs
2025D04321
2024-2025
Gewijzigde motie van het lid Rooderkerk over het nemen van passende maatregelen voor meer academisch geschoold personeel in het funderend onderwijs (t.v.v. 27923-501)
Tweede Kamer
2
-1
Geen vergelijkbare documenten gevonden