Onderzoek toont aan dat autoluw beleid schadelijk is voor de retailomzet in binnensteden. Autobezoekers zijn verantwoordelijk voor een groot deel van de omzet, en hun afname kan leiden tot een significante daling van de totale omzet. Effectieve autobereikbaarheid en parkeerbeleid zijn cruciaal voor het functioneren van de binnenstad.
De negatieve effecten van autoluw beleid in binnensteden zijn evident aangevoerd in recent onderzoek van Strabo. Het autoluw maken en het verwijderen van parkeerplaatsen kunnen leiden tot meer verkeersbewegingen naar dichtstbijzijnde gebieden zonder autoluwheid, resulterend in lagere retailomzetten ...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
De negatieve effecten van de autoluwe binnenstad
6277509
Api.openraadsinformatie.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.