Per 1 juli 2025 gelden nieuwe regels voor de telefonische achterwachtdienst. Werknemers ontvangen compensatie in tijd afhankelijk van het ingeroosterde aantal uren. Er is ook een mogelijkheid voor financiële compensatie in plaats van tijdscompensatie.
Met ingang van 1 juli 2025 worden er nieuwe bepalingen ingevoerd voor medewerkers die ingeroosterd zijn voor een telefonische achterwachtdienst. Deze medewerkers zijn verplicht om telefonisch bereikbaar te zijn voor het geven van korte adviezen. De compensatie die zij ontvangen is afhankelijk van de...
Krijg direct toegang tot 5 uitgebreide samenvattingen per dag. Upgrade naar Premium voor onbeperkte toegang tot alle features!
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
4.3.3 Telefonische achterwachtdienst - per 1 juli 2025 | ActiZ
//www.actiz.nl/cao-vvt-2025-2026/hoofdstuk-4-wat-levert-het-op/43-bijzondere-diensten-en-de-vergoeding-die-je-2
Actiz.nl
Als premium lid krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Dit helpt je om gerelateerde ontwikkelingen en beslissingen te ontdekken.
Probeer nu 2 weken lang alle Premium features uit voor slechts €1! Ontdek de kracht van BeleidsRadar Premium: onbeperkt zoeken, persoonlijke updates over beleidsveranderingen, en experimenteer met onze BeleidsradarGPT assistent. Na de proefperiode betaal je €39 per maand.