Raadsstuk2 oktober 2025
gemeente oldebroek Flag

Nieuwe Verordening raadscommissies Oldebroek

Gemeente Oldebroek

Korte AI Samenvatting

De gemeente Oldebroek heeft een nieuwe verordening voor raadscommissies vastgesteld. Deze verordening definieert de taken, samenstelling en vergaderprocedures van de commissies. De actualisatie is nodig om de verordening in lijn te brengen met de Gemeentewet.

Uitgebreide AI Samenvatting

Op 10 maart 2022 heeft de gemeenteraad van Oldebroek een nieuwe Verordening op de raadscommissies vastgesteld om de verouderde regelgeving te actualiseren. Deze verordening, die in werking treedt na de bekendmaking, regelt de indeling van raadscommissies, waaronder de commissies Ruimtegebruik en Lee...

Ontdek de volledige samenvatting

Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand.

Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .

Originele Tekst

PDF Document

Bekijk het volledige document

Als BeleidsRadar gebruiker kun je documenten direct in de browser bekijken en doorbladeren. Start met Beleidsradar voor €19,50!

Document Informatie

Originele titel:

Bijlage 2 - verordening op de raadscommissies 2022 - met toelichting

Originele document ID:

6479699

Bron Systeem:

Api.openraadsinformatie.nl

BeleidsradarGPT

Doorzoeken van beleidsstukken

Even geduld alstublieft

Vergelijkbare Documenten van Gemeente Oldebroek

2 september 2025 - 2 november 2025

Ontdek vergelijkbare documenten

Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.