De NS-Business Card kan geblokkeerd en vervangen worden bij verlies of schade. Medewerkers en zzp’ers dienen in te loggen op Mijn NS Zakelijk voor een nieuwe aanvraag. Reizigers kunnen reiskosten terugvragen tijdens de wachttijd op hun nieuwe kaart.
Wanneer de NS-Business Card verloren, gestolen of beschadigd is, zijn er specifieke stappen voor zowel medewerkers als zzp’ers om de kaart te blokkeren en een nieuwe aan te vragen. Medewerkers dienen te controleren wie binnen hun organisatie bevoegd is om een vervangende kaart aan te vragen. Indien ...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
NS-Business Card blokkeren en nieuwe aanvragen | Service & Contact | NS
//www.ns.nl/service-en-contact/je-pas/ns-business-card-blokkeren-en-nieuwe-aanvragen
Ns.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.