Verlies, schade of diefstal van de NS-Business Card? Afhankelijk van je situatie kun je zelf een nieuwe kaart aanvragen of je werkgever contacteren. Je kunt ook reiskosten terugvragen terwijl je wacht op de nieuwe kaart.
Wanneer je NS-Business Card verloren, beschadigd of gestolen is, zijn er verschillende stappen om een nieuwe kaart aan te vragen. Als werknemer moet je eerst aan je organisatie vragen wie verantwoordelijk is voor het aanvragen, jijzelf of de NS Zakelijk contactpersoon van je werkgever. Indien je zel...
Krijg direct toegang tot alle AI-samenvattingen en features. Nu 50% korting op de eerste maand. Blijf op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen met AI alerts en chat onbeperkt.
Deze samenvattingen zijn automatisch gegenereerd door AI. Controleer altijd de originele tekst voor de meest accurate informatie. Fouten gevonden? Neem contact op .
Blocking an NS-Business Card and requesting a new one | Service and contact | NS
//www.ns.nl/en/service-and-contact/your-card/blocking-nsbc-and-requesting-new-one
Ns.nl
Zoekt in alle beleidsdocumenten via AI search, net als op de chat pagina
Even geduld alstublieft
Als BeleidsRadar gebruiker krijg je toegang tot vergelijkbare documenten die relevant zijn voor dit beleidsstuk. Nu 50% korting op de eerste maand.